A storia di u connu è di "l'apéro géant"

 3615 estrimei
Dumenica u 16 di Maghju 2010

[Ignorer]
alè, ne simu sempre à discorre di vucabulariu, di lingua, è di "ùn si dice micca cusi...."

CHI FATICA !

in più di quessa ùn vecu micca cio che tu rimproveri à "piogia" chi esiste in corsu, a dice ancu l'infcor :

imbambulisci !
 what a fair foot
Dumenica u 16 di Maghju 2010

[Ignorer]

Estrimei tandu prova una urtugrafia curretta...u d si scrivi ancu s'iddu ùn si prununzia micca in u ro rughjonu. Ùn po' avè a to grafia parsunali, solu solu !

lascia corra i lizziò o ni ricivarè tù dinò.
 estrimei
Marti u 18 di Maghju 2010

[Ignorer]
O 3615 ,

fà u piecè , lasciami u mio cugnome chi l'affari sianu chjari .

un imbambuliscu micca ! a dicu e a mantengu !
mi ,pare chi "pioggia" he impieggata nu u Capi Corsu e basta .
pienu di a mio prutensione, diceraghju chi infcor ajuta ma un basta , u piu bellu dizziunariu chi ne deve impone.... anc'a mè : he u parlatu paisanu
 piratella
Màrcuri u 19 di Maghju 2010

[Ignorer]

Facebook ùn hè u prublema, ci hè solu chì i conni si ne servenu cum'è conni è basta...

Si facenu scambii interessanti dinù nantu à Facebook : puesia, literatura, lingua corsa, musica, idee, nutizie, infurmazione nantu à evenimenti, ecc. Ognunu u so usu.

Ma e folle à mè mi facenu peura è dinù sta moda scema di pensà chì fà a festa hè mettesi à u stracciu, sin'à u comà etillicu!!
 ARC
Màrcuri u 19 di Maghju 2010

[Ignorer]
Aperitivu ùn si dicia "culaziò indè i tempi......O piratella ci vole ad accittà a mudernizazione e a pinzuttizazione di u populu corsu (Scusate di à suciètà... di corsica)..

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.