A storia di u connu è di "l'apéro géant"
Una rivolta populare si pò fà incu l'aiutu di FB.....
Pè fà un'addunita......nant'à un tema qualunque, i truvaremu 9000 corsi.....senza esse ubbligati di cuntà a "roba di forca".....??
a me i pinzutti, i supportu meddu che l arabi caccati chi un mi possu piu veda !! allora lascieti i pinzutti e crippeti l arabacci !!!!!
ùn si sente parlà nant'à e televisione francese chi di "Convivialité" ghjè un veru "locu cumunu" s'ellu si po di...Pè ghjustificà qualcosa si sente a spesse "C'est convivialleeuu" a credi che i francesi nè so privi....e vera chi ella ùn hannu più nunda di cumunitariu, so diventati una populazione veradimente qualunque....Cume a so squadraccia di a Francia...
I francesi so i nostri "maestri" e u peghju di tuttu i nostri mudelli....allora faremu ancu noi cume in Cuntinente....
O zittè face bellu tempu che n'avemu, noi corsi, l'apéro géant, cullate di settembre in niolu vidderete !!
Mà parli di a "Santa" o pazzurgu ?
ma ch'avete contr'à i pinzuti ?
a santa, san brancà, via notte, l'acapulco... pensate chi i corsi so megliu ?
eppo viderete u connu chi hà da lampà un apéro géant in corsica
Eviva a briachina....!! diventaremu un populu di "Bobo CaviaroAlcolo cocainoman" ...eviva u culinialismu culturale, ah avà mi scurdava di Omo....e simu à u cumpletu....!!
Camellu di PVechju e u s'amicu Borloo veneranu di sicuru a l'apero FBook in Corsica... Pè u "Stizzone" chjameremu stu Rimitu di Pacou....Feranu un bellu "Attelage"...no ???
Sè l'inviti so mandati pè Noêlle Vincensini, simu ch'ellu ùn ci sia tantu mondu fora (ben intesu) di qualchi "Gruppies" "alter" ùn so ché, "mundialo" chi nè so...
*Semu sicuri , scusate mi piglia u sonnu avà ....!!
I nostri paisani un so mica l'ultimi a fassi vedè nanta "faccia beccu" ,secondu mè piu di a metà si so fatti scrive (hè megliu che di fassi leghje) e si ponu vedè nanta FB associ stunenti di ghjente d'issu paèse .
@ Tux, tu sarai un adettu di a "cinsura" veghja manera di i stati tutalitarii e oghje di l'ultime dittature cumuniste o islamiste o sacra santa ideulugia ripubblica culuniale... a libertà di pinsà e di sprime e s'opinione qualsia sianu...e un dirittu.....!!
iè linguaccia, sprime si OK... a libertà di pensà ghjè una cosa, avà ci vole à sapè chi s'ellu accade una cunneria so i muderatori chi so rispunsevuli davanti à a lege
he digià accaduta chi muderatori di forum so stati cundannati perche un avianu sguassatu messagi razzisti o viulenti
allora per piacè, pensate cio che vo vulete ma calmatevi appena o zite, un ci vole micca chi stu blog diventi u ruminzulaghju di tutte e vostre frustrazioni
Case anziane o muderne , ghjè u pruprietraiu chi ghjè visatu micca a casa no ?? Pinzutti eranu pochi a cumprà indè i paesi eranu ghjustu indè e marine o e città, avale ci so ancu indè i nostru paese....
" Casa antica di paese, si tu cambii di padrone, guarda ch'ellu sia corsu..." cantava u cumunistu Antoine Ciosi, allora mi pare à mè nurmale ch'elli sia tocchi anch'elli...
"Puliticamente currettu" ghjè u "putere" dà cumbatte,quellu di i media e di l'ideulugia pronte à pinsà di u mundialisimu e nigazione di sè stessu........ dinò in Corsica e sopratuttu pè u muvimentu patriotticu o JVC... a prestu !!
ps : Nanzu à SONY chè JVC..
Face una eternità chì a meteò ci dice : tempacciu, tempurale, timpesta, acquate, (???) ruppate è rinfriscata. O Marina, fà qualcosa !!!
he vera che no simu tutti crosci intinti , ma un ci he bisognu d'andà e parulle di i Paesi vicini per dì ch'ellu piove .
o ghjente ! femu un sforzu pruemu a parlà a nostra lingua a usu nustrale , serrà sempre megliu chi tutti sti frencisisimi chi nepochi ghjuicheghjanu primurosi per imputtellà ch'elli so a a moa .
alè, ne simu sempre à discorre di vucabulariu, di lingua, è di "ùn si dice micca cusi...."
CHI FATICA !
in più di quessa ùn vecu micca cio che tu rimproveri à "piogia" chi esiste in corsu, a dice ancu l'infcor :
imbambulisci !
Scrive una risposta
|
|