A storia anziana di a cuntinuità territuriale
BACCALA PER CORSICA . BASTA CUSI ! ! ! ! ! !
"Da quì à pocu saranu pigliate decisione impurtantissime per i trasporti di a Corsica, soprattuttu per l’impiecati di a SNCM è parechje imprese chì travaglianu incù a cumpagnia."
a disgrazia hè ch'omu dumanda a una cumpagnia maritima (mi pare listessu per l'aeru ) d'esse un impresa suciale piuttostu che d'assicurà una lea sicura , a prezzi raghjunevulli 'ncù u cuntinente.
dipoi parechj'anni sapìamu chi u statu vulia sbarazzassi di a sncm, a pruposta di i marinari corsi a prò di una cumpagnia publica ammaestrata da a cullettivitai era a prò di u nostru Paese e di u nostru Populu .
dipoi ch'elli sò ghjunti a u putere , di tantu in tantu , siasi Bartoli , siasi Giacobbi venianu a teneci un discorsu chi , omancu a mè , paria pienu di sperenza .
oghje , ne simu a i fatti , e i fatti ùn sò più quelli :
tutti l'eletti stanu zitti . i peghju sò i "naziunalisti " chi chjodenu bocc'e cu.. e lascianu fà ,
u liberalisimu si piglia tuttu , u privatu si piglierà a sncm e ... e "subventions" .
povera Corsica !
oghje ,mentre chi a sncm ci scappa di manu , mentre chi figlioli di stu Paese ùn si ponu curà , ùn ponu mancu più campà , a primura di u u to Populu e d'andà a fà i maligni a u "Parc des Princes" e si cullettivitai cappia nepochi di solli vuteranu più vulenteri a e prussime .....
articulu ben scrittu ma di u prublemu maio un''he parla:a cuntinuita territuriale di a corsica he cun livornu e santa teresa. cu a francia si tratta di un sistema d''integrazione di tipu culuniale mirendu a fa di u nostru paese un sughjettu asservitu
Santa teresa?? Ahahahah
ghienuva, savona, nizza, civitavecchia, e forse napoli...tolone dinù, chi ti fai di santa teresa e porto torres? Un si pó cunsiderà cuntinuità, perché sarebbe cù u cuntinente francese e talianu, hé più importante...
Ancu si hé impurtante da un puntu di vista ecunumicu e turisticu, ma sempre menu di u cuntinente auropeanu...
Scrive una risposta
|
|