A lingua francese camperà !
Cari Amici ,
vi prego per diffendere la bella lingua corsa.
Abbraccio il popolo di Corsica.
avà a sapemu, ùn avemu più nunda da aspettà da a Francia
U scopu hè di salvà a lingua tandu ci vole cumbatte i nemichi pulitichi amministrativi ( ancù di l internu) è ci tocca à parlà
cume ? ùn capiscu più, pensava chi l'alleanza di Corsica LIbera incù u rivuluziunariu Tatti avia da scambià tuttu
In cu Flamby l'avemu in culu !Stu pulendone hè buggiardu ancu di piu che u nannu chi ci éra prima ! E un'hè che u principiu di i nostri guai !
un v'inchietate un ghjornu a corsica un'era piu nisun lea cun a francia ,ma per ava ci vole a tene forte.
Aghju intesu di chi u 2 aprile ci sera una ghjurnata di a lingua corsa in corti ,m'aghj'affaca.
chi vergogna una ghjurnata di a nostra lingua inde noi!!! amunmenti ci vullera a scusasi desse corsi
Hollande hé ci face tutte ,micca di lingua corsa quessa era scrita ind'é u spiritu di a francia , vole mette in ballu una vera pulitica di casamente (BTP) ,francamente simu in pienu sognu.
U salvamentu vinarà da Aiacciu. Ghjè una tradizione chì Aiacciu salvi a Corsica.
Prima cù Napuliò, a nostra gloria mundiale è prestu cù Marcangeli u diputatu nostru (è u so partitu UMP) chì sunnieghjanu d'avè torna u putere pà salvà a lingua corsa.
Sinamente ad avà li hè mancatu u tempu, ma ghjè a prumessa Nu 1 di u so prugramma puliticu.
A sapete ciò ch'ellu vi tocca à fà! VUTATE U ROSSU (di faccia).
A ringrazia "la goche caviar naziunalista" scusetti "corsiste d'ouverture sur la communauté de destin". Mansa di bauli, sumeri castrati è fichi secchi infiucchiti, incu discorsi come " la gauche a toujours fait des avancées en Corse" eccu u risultatu. Avemu u Prisidenti u losciu di a V ripublicca è al dilà : a missu 1 400 000 parsoni in carrughju cù una leggi chi nimu voli fora d'una mansa di ricchi mersi scadenti è tranghji ch'ùn sani à chi pinsà ma in Francia hè medd'à essa di a piuma cà essa corsu s'hè di più cunsidaratu.
Infini anc'assai ch'iddu c'hè Big(u) Ali, a prossima volta faremu "a gay pride" in corsu è mittaremu unu string rosu a Pasquali Paoli in piazza di Corti, forsa a cartula di i lingui minurati sarà ratificata da Francia di u "fica fica".
U peghju un hè mai certu, si dicci, ma cù Hollande in menu di un annu femu meddu chi Pasqua è Chevenement in trè... allora "vive la gauche, le join et la communauté de destin...( et le mariage gay un lu smintichemu micca quiddu)!!!!!
Scrive una risposta
|
|