Sarìa una bona ch'ellu ci sia un "droit de réponse" ogni volta che qualchissia hè inditatu no?
Moi aussi je suis un vrai artiste,j'écris en Français sur un blog dévolu à la langue Corse je suis en plein dans la transgression majeure et l'oeuvre artistique et mon prochain projet d'ARTISTE LIBRE est de chier sur le Diu Vi Salve Regina(le cantique des bergers keurses,tiens en parlant de ça pourquoi pas faire une mostra sur les délires zoophiles de ces derniers ,c'est tellement fun) et de faire du 8 décembre(la fete des anciens keurses) la journée de....l'anti corse avec un artiste libre qu'est Siné et autre libertaires comme le grand Bhl(tellement vociféré ici bas) et avec comme espace de débat "la placette".
O fiumorbobo,o speziu di spazza fume di merda,si tù u simpliciottu,se tu si di quelli ch'hannu i cuglioni,dami u to indirizzu per sapè quallè ch'a da impicà à l'altru,u mio dettu era una manéra di sviluppa a nantu a cunneria di e ghjente chi diffendenu ss'affissu.
ma piantate d'imbulighjà religione è identità corsa !
ùn hè micca quistione di difende st'artistu pinzutu è goffu, ma esse corsu ùn vole micca di esse cristianu ! chi n'aghju da futte eiu di Limelette !!!!
REVIENS PASQUALE PAOLI, sò tutti SCIMITI !!!!
A vera dumanda hè : meritava a prima pagina di corse matin incù un ritrattu l'intervenzione di i sindicati ? o bastava un articulellu indrentu ?
Forse chì u giurnaliste hà avutu anch'ellu una reazzione epidermica.
Scrive una risposta
|
|