A balearizazione di i Corsi Mamone
So d'accordu cun voi...i loghi e sopratuttu i cervelli si " balearizanu"...e a ghjuventu va vestuta " cume in francia" ,l' ascultatore avvitatu à l'orechje...e un si parla che di" Acapulco " , " Via Notte"e altri loghi induve si scuppanu....e cusi va a Corsica . Hè certa, ci vuole a vive cui so tempi ma "u troppu stroppia"!!
ANTO
O Sgaiuffu mi dumandu sè vo campate nantu a sta terra ,u corsu a sempre festghjatu piu che nisunu ,in ogni logu in duve ell'hè passatu e ancu in casa soia .Ghè solu l'éta e a ghjuvinezza di i nutambuli chi cambia .Soga un avète micca cunisciutu u Fanale in a so grande epica !
mamone
@ Anto ...U corsu a sempre festighjadu , hè sicura ...c'eranu e feste di paese , " u collu di u Pratu , a Santa di Niolu.......a " Capsule" in Moltifau , a l'eblighe vanivanu ancu da Castagniccia ma un c'era bisognu di piglia prova inde cio che lu si facciava in Cuntinente...oghjie un si parla che di "Didgi" e di buttiglie e altri cabadodji , cume si per amusarsi ci vuole a esse "a tappu" di tuttu" ; in stu sensu a Corsica un n'ha nulla à imbivià a nimu , ch'ellu sia un bè o un male, per quessa un semu micca in ritardu nanta e mode , ni de e " Baléares " ne " St Trop"....Allora ci dicera , cume sempre : " Chi fa , chi ci si po fa "....e cusi un si cambiara nulla !! e sara sempre " bacalla per Corsica"....
Scortu
Turisimu = Acculturisimu Cunsumerisimu = Suremisimu Clanisimu = casisucialisimu F.... ME I'M CORSU Scortu
Vulia di : SUMERISIMU ! Maharbbal
Mi, hè nurmale. E VIP sò una razza minaciata. Senza queste riserve, i predaturi naturali manghjeranu tutti. U Corsicano Corsicae hè una bestia terribile!!!
mamone
...u peghju di a mundialisazione , hè certu !! In quantu à e feste di paese , ci n' era forse, techji di pastizzi e armati. cume lu dice " Stonclette" ...ma mi pare che lu sia un locu comunu di pensala ...perchè oghje un ci ne più arme ? ...a cridete? Un ci vuole micca a racuntassi a Corsica cume una favula , sarebbe megliu di vedela cume la hè!! " A chi face , face a sè " ...i pruverbi so santi e ghjiusti e facenu parte di a culrura corsa .
Marcel
Serate, sborgne, feste è pastizzu ci hè sempre statu
ma forse chi tandu, esistia dinù un populu cù a so cultura... ùn era micca megliu, ma a ghjente era corsa. parlavanu corsu, eranu arradicati à u so locu, campavanu a so cultura (senza sapela forse) oghje, briachina à gogò, mundializazione (biimu è stemu à sente listessa cosa da per tuttu in u mondu) è "électro encéphalogramme plat" per tutti. fuck me, i'm una closcia Batti
Ma chi hè u prublemu ? I novi tipi di festa ? Facebook ? Chi Francisci sia un elettu ? Chi i ghjovani preferiscanu amusassi cà andà à a bibliuteca ?
L'autore mischja tuttu è idealizza u passatu. Quattruetresette
Franghjimi i'm famous !
Grossu panzutu
Su spiritu di night a annigatu a nostra giuvventu, trovu ancu ch'ellu a spazzatu u riaquistu rendendulu "folklo"! S'ellu si feghja be ùn ci hè quasi piu squadre di caffè in corti, poche e micca paghjelle! In cinque anni simu passati di 6 caffè duve lu si cantava a 1! I giovvani annu scambiatu di cultura...
Scrive una risposta
|
|