700 anni di baccalà smarte
La Corse est francaise et appartient à la France, c'est une honte de parler le corse messieurs/dames, vous faîtes honte à la France et à la nation française et au peuple français.
Vive la France campana
U cinema francese chi ci facce passà per razzisti, mafiosi, drogati è altre calamità !
nuit bleue
A vede e reazione di l'uni e di l'altri ,un ci dispiace tantu, un n'aveme che cio che no meritemu,Circhemu sempre un culpevule in altro.
Simu diventatu un populu di pienghjuloni. Simu i soli rispunsevule di a nostra vita e di u nostru avvene. Orsu..
"Razzisti è mafiosi "so e circunstenze storiche chi ci facenu diventà cusi.. à causa di un
spiritu di sopravivenza.. , drugati è ASSITITTI què si chi so calamità è debulezza.. Linguaccia
è u Novu populu Corsu cusi caru à Pacou è tutti i servi di u culunialisimu.. ùn hè un
u solu veru Genocidiu di u XXI seculu... appinzapalu
ma ch'averemu fattu pè merità què...
Linguaccia
Simu una razzaccia o Appinzapà.. simu un populu ghjastimatu è scumunicatu,
" Corsica anderai di male in peghju " ùn dicia u pruverbiu ?? Per ride
Chì vi servu?
Un suppulu d'alloppiu? Un gnignicu di cicuta? Un cria di toscu?... Un libru di Spinoza? Inghjunu u so velenu. Ricine...
U velenu ghjè indè a dosa...in corsica avemu sti Drugatu di i "Droits de l'Om..." so
peghji che Pulenda è vinu..è ancu chè u Vitticchju. A bona sera amicacci..!! enrico
Smarte scrive: la Corica è francese appartiene alla Fr. (vero). E' una vergogna, un'onta parlare corso....nei confronti del popolo e la nazione francese .
I corsi parlano la loro lingua madre e i francesi del continente non sono così deficienti da sentirsi offesi che in Corsica si possa parlare anche il corso. Mi auguro che questo sgiò smarte stia solo scherzando U Palatinu
Bellu articulu, è ancu puru eccellente, ancu s'ellu hè u spechju, cume sempre d'una realità catastroffica (ma u spechju hè bellu ancu s'e a realità hè goffa).
Vi vogliu dinù ringrazià per avè ripigliatu a mio video nant'à Youtube "A strage di Bustanicu". Mi ne sentu onoratu, è aghju infine l'impressione di ghjuvà à qualcosa. corsu
a scelta he tra un patriottu-collabo (jca) e un patriottu-repenti (g s ) chi hannu u so maestru chi sta (loge) in pariggi tra minudue
preferiscu i canistrelli al menu si manghjanu appinzapalu
bravu o palatinu ! no chi un ghjovi micca à nunda. cuntinuveghja!
Pulentaghju
Ci hè un altru "baccalà" per a Corsica chè no puvemu parlà quì , ghjè l'affare di e "boues rouges" : di 1972 à 1973 a sucietà taliana Montedison à fattu rigettà in mare, à u largu di u Capicorsu, tunnillate di scarti chimici pà batellu ch'à creatu una polluzione maiò per a Corsica !
mazzola
A lista è longa e si ne po aghjusta torna : esempiù, u scandalu di a sncm, venduta per qualchi padaconi a un amicu di villepin, 4 anni dopu, rivenduta pè una cinquantina di miglioni, nant'a lu nostru spinu. Allora chi fà ? Un si sa chi scelta fà, ma simu sicuri chi, si a manca sô male, a diritta sô pechju, hanu fattu un cunsigliu di stronzi in Aiacciu per faci caccà e po si ne sô andati beati, cuntenti, avianu u sintimu d'ave fattu una prova. A noi ci vuole un statutu d'autonomia, un guvernu fattu di Corsi per a Corsica, mà qulli sianu rispunsevuli faccia a u populu, e quelli chi ci mettenu a u fondu chell'i vaganu in carcera per sempiternu, o sino sera torna baccalà. Basta a vede U G20, si facenu una bella tichjina, duie bucie e si ricumencia cume sempre, ci campemu.
Scrive una risposta
|
|