chinadafa
Luni l'11 di Ghjenaghju 2010

Cio chi ne pensu eu :
- sbarcanu in maio perte vechji pinzuti in ritirata ch'ùn portanu che pochi affari a l'ecunumia lucale postu che inattivi. ùn hè verita di dì chi l'ecunumia corsa ùn viaghja per via d'una pupulazione debule. cum'a dice U sgaiuffu, cùn a crescita attuale s'elle eranu licate ecunumia è pupulazione si seria vista...

- Sò ghjente asgiate ch'anu spessu mezzi ch'ùn avemu micca. Si compranu dunque e belle case, i prezzi collanu è noi altri finimu ind'appartamenti mischinelli.

- Di cultura è di stintu ùn ne parlemu, basta a asculta a mane u foru di RCFM, principianu a fassi sente cùn u so accentu chi mi dà l'affannu di matinata è a so mentalita piduchjina, ma in più di què sò spessu reazziunarii é anticorsi.

-Per compie l'opera tastemu a regula di u "più pecure più moccichi", ingorghi nantu e strade, piaghje piene, vicini a palitate è ambiente carpidiatu.

Per para què ùn ci ferma più che da spera ch'ellu ùn ci sia più petroliu, ch'ella volti a malaria chi u fronte ripigli fiatu è chi ghesù Cristu sippii un "cagulatu" ...per multiplica i pani di plasticu!!!

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.