10 ragioni d'ùn andà micca à u ski
ragiò di quelle maiò:
ùn andate micca a passà e vostre vacanze à u ski, chi un si sentenu che i lagni di pinzutacci...
Ié, sti listessi pinzutacci che no ritruveremu d'estatine nnantu à i nostri belli lochi...sempre in traccia di lagnà si...
Allora state quì à spende i vostri soli!!!
Salutè Pè avè u piacè d'anda n'ell'Alpe senza esse troppu "cugnatu" (beauf ) ,si po rimpiazzà u genepi pè u casanis e a fondue pè a pulenda !Cusi ognun'è cuntentu !!
Scusarete u mo primu cumentu d'annu ma u ghjornu eru à pena azzezu niente ch'è di pensà à i cugnati o i pinzuti tutti adduniti
Bah, sé vo ne sete à ricaccià i vechji articuli...
O Muammar, anch'elli anu dirittu di piglià appena di vacanze... à u ski !
Ci sò centu mila uccasione altre di truncassi una gamba : i tighjati d'Aiacciu cù i so tufoni per un dettu!
cun u disoperu di a cgt; parechji hannu da "scia" aspettendu in u lucale di a sncm...
l'arte è mighellazzu manghjà è beie è stà a spassu
perchè chi certi corsi partenu ?? perchè chi ghjè una moda e ci vole a mustrà a l'altri di u paese chi ci so i soldi,mà cume aghju pussutu leghje piu n'altu certi manghjanu paste cu u butiru tutta l'annata per andà à a neve eiu averebbe a vergonia,un ingrassemu micca assai i francesi cu l'impositi ci vole torna à lasciali dui soldi povera corsica --' tuttu què per mustrassi alala partimu cume una cuscogliula cu u ventu noi i corsi, poveru populu cosa avemu dà diventà ..
Una ragio d'ùn andà micca à u ski hè l'impressione d'avè piddatu 20kgu quandu avemu missu a noscia "Combinaison". Hè un veru piaceru, quandu si vedi i foto !
Un ci voli micca à andà a u ski parchi 3 ghjorni più tardi la ghjenti vedi chi sogu andata a u ski cù u mo nasu di "clown" è a mio andatura di "pingouin".
Una ragio d'un andà micca à u ski ghjè chi ci vole u tempu per rimette si d'un bracciu o di una anca tronca, cusi tuttu u mondu hè a u currente che vo site una zucca à u ski è che vo site andatu per à "frime". In più cun a marca di i spichjetti face ancu più montasega.
Un andaté a fà u ski,in sti loghi tronca codi!!Lasciaté puitostu andà i pinzuti cusi vineranu menu l'estaté in de noi ..a ronpeci é stacché..
una ragione d'ùn andà micca à u ski ghjè chi tuttu u mondu a sà che tu si andatu à u ski perchè hai a marca di i spechjetti è a pela brusgiata.Mancu à a risa!!
Una ragiò di micca andà a u ski, quandu sì troppu pillutu, tuttu mondu sguardati, mughjenu, perchè ti piglia pè u YETI !!!
Una ragiò di micca andà a u ski, quandu sì troppu pillutu, tuttu mondu sguardati, mughjenu, perchè ti piglianu pè u YETI !!!
Mi ramentu u primu gjiornu di l'appertura di a stazione di ski ,in Ascu in 1961o 1962 ,infine nell'anni sessanta ,noi, i giovani era cuntenti ,( chi a quell'eblighe un c'era tante distrazioni,) di culla in muntagna ... A sera ,vultata a casa , dicu a u mio babbone: "Beh ,o babbo ,c'era un mondu schemu"!! Ellu ,calmu ,calmu mi rispose :" Voli chi l'astuti collinu quassu"!!!Ellu cunisciva a muntagna ,a neve ma appressu a e pecure e li si paria stranu di anda in muntagna per pruminassi!!L'eblighe hannu cambiatu :in bene ? in peghjiu? Chi lo sa....
Scrive una risposta
|
|