10 manere di festighjà a Nazione estrimei
"10. à voi di truvalla ! "
per me un ci ne he che una , e si pò fetighjà tutti i ghjorni : amparà -tutti i ghjorni , s'ampara - e praticà u megliu pussibile e in ogni locu a nostra lingua . ci seria un astru puntu chi he piu difficile : quellu di luttà pe chi i pulitichi rispettinu u nostru Populu e i so diritti in casa soia Ghjuvan michele aulas assinu
A festa di anazione hè un ghjornu sacru, ùn si deve scherzighjà cun sta data sacrata, per u nostru paese....
Innò, deccuneghju, vulia ghjustu sapè ciò ch'ellu face di mettesi nù a pelle d'un naziunalistu fanaticu chì ùn cunosce a burla anto
Pruvatè a manghjà i brilluli senza latte !
Orsu
Pè andà à u stranieru ùn ci hè bisognu di un passaportu... simu digià in corsica al dilà di e fruntiere..!!
U Palatinu
In tutti i casi, vi vogliu ringrazià sinceramente d'avè ripigliatu un vechju articulu meiu (chì scrivu dinù sott'à u cugnome di Francis Natzsog ; iè, sò eiu dinù) in lu vostru articulu. Ma, ghjustu per u puttachju, v'informu ch'ella ne esiste dinù una versiona corsa è più longa, da a quale sò eiu l'autore dinù (http://cumpalliols-in-corsu.over-blog.com/article-a-festa-naziunale-corsa-40636259.html)
macagna
andà nant'u a u ponte di ponte novu e corre da una parte a l'altra com'annu fattu in un tempu. Se un caschi si un campone ! ! !
patriottu
o allora pudete fà cume ghjiaseppu colombani, per festighjà a nazione : l'ottu di dicembre cullatevine in brusselle incu u prefettu per difende i pastori corsi, dicendu chi u statu francese sustene a so dimarchja.
estrimei
"o allora pudete fà cume ghjiaseppu colombani, per festighjà a nazione : l'ottu di dicembre cullatevine in brusselle incu u prefettu per difende i pastori corsi, dicendu chi u statu francese sustene a so dimarchja. "
o patrio' ,ti sbagli. mi permettu di curegge: o allora pudete fà cume ghjiaseppu colombani, per festighjà a nazione : l'ottu di dicembre cullatevine in brusselle incu u prefettu per difende i prufessionali di a prima vaccaghja corsi, " chi facenu i danni nantu a e strae -accienti incu ferriti e mortii - sbondanu e ribbe e arruinanu l'orte 'nu i paesi "dicendu chi u statu francese sustene a so dimarchja. " Lenonu
Cantate u "Diu" a l'usu di i Beatles in piazza di u paese pà fistighjà a u stessu tempu l'anniversariu di a morte di John Lenon.
vakindivagazione
Estrimei,
eiu chì facciu parte di e vaccine in divagazione - scusate, chì sò " a scusa" di i "chasseurs de prime" - dumandu à i servizii vitirinarii di fà un'inchiesta nant'e maladie di a nostra razza sposta à u fiulu, u catramu, i camiò è e vitture chì ci tombanu. Accusemu i merri, i cunsiglieri generali è i giandarmi di lascià fà stu macellu. Ricusemu di lasciacci stuzzicà l'arechje ogni volta ch'ellu vene un cuntrulloru. Dinunziemu a qualità di u fenu è di a luserna (poca) ch'elli ci lampanu i patroni. Un' vulimu più esse " a scusa" di quelli chì pratendenu vulè salvà l'agricultura paisana è muntagnola. Attenti, ùn simu micca contr'à i pick up, i sindicalisti è i'incustumati. Rivindichemu una vita "identitaria", cum'è quella di prima (di nanzu, micca di soldi...), cù e sarrende arritte, u rispettu di tutti in a terra di u cumunu. S'elli collanu in Brusselle per quessa, alllora sì. S'elli collanu cù l'appoghju di i prefetti è di tutti l'incravattti, à chere limosina, allora nò. Evivaz u fronte di liberazione di e vaccine corse. Ghjuvan Marcu
10 . Aspettate a u Sgio Paul Emploi in Venacu mughjendu "Evviva u Babbu di a Patria"
Un è ellu u Presidente di a Corsica ? malmignata
Una manera di festighjà a festa di a Nazione...hè di fà chi mai ella sia a festa di a daNazione !!
sasha
Eu seria piuttostu d'accurdu cù u primu cumentu di Estrimei. Tutti i ghjorni si ponu truvà manere di festighjà a Nazione : Tene cara a nostra terra è prutegela d'i malpiè, cuntinuà à trasmette e nostre tradizioni è a nostra cultura, fà campà a nostra lingua usendula u più pussibule cù l'anziani è a ghjuventù, cumbattendu un Statu chi vuleria strughje a nostra identità (ùn c'hé che da vede cos'ellu si passa ss'ultimi ghjorni cù l'affare di Reims e i nostri zitelli imprigiunati dipoi u 22 di novembre). Sentesi corsu(a), ùn hé micca una moda, ùn basta cantà "Dio" o chjamassi "fraté" (ancu e femine), o sciaccà un "babè" (và bè) tutti i cinque minuti. Si passa ind'e trippe à ogni rispiru.
Scrive una risposta
|
|